A dlaczego nie?!

Look, if you had one shot, or one opportunity. To seize everything you ever wanted in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?

Z ciekawości, z głupoty, z miłości, dla TACOS i Mariachi, adrenaliny i przygody…México – why not🐢 Spontanicznie, kierując się intuicją. Właśnie tak podjęłam decyzję.. Przyjechałam na chwilę, bo lubie wyzwania a one lubią mnie.. Pierwsze tacos, pierwsza wizyta na plaży, przelotna myśl – ja tu jeszcze wrócę! Słowo się rzekło… Meksyk here I am! Wróciłam.

Samospełniająca się przepowiednia. Stop, stop!! Już widzę twój ironiczny uśmiech. Nie wszystko przychodzi mi tak łatwo. Szczypta szaleństwa, upór godny największego osła, zawziętość. ale przede wszystkim wielki uśmiech i pozytywne myśli. To mój przepis na życie. Ponadto -jedno jest pewne, jak nie spróbujesz – to się nie dowiesz! No pain, no gain…

Tyle słowem wstępu. Pozwól teraz że zabiorę Cię z sobą w pierwsze miejsce. Bo wszystko zaczęło się w Afryce… cdn.

Leave a Reply

